Hlavní realizační činností společnosti je organizační a administrativní zajištění zadávání veřejných zakázek, kde působí jako osoba pověřená zadavatelskými činnostmi v souladu se zněním zákona č. 137/2006 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, vč. plného právního servisu a konsultační podpory.
Využití služeb společnosti APC Consulting s.r.o. má pro naše klienty tyto výhody:- Obstarání kompletní realizace zadání veřejné zakázky od přípravy zadání až po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem včetně vyhotovení příslušné dokumentace, která podléhá kontrole orgánů dohledu.
- Aktivní řešení případných námitek uchazečů a dodání veškerých potřebných zdůvodnění a příslušné dokumentaci pro to, aby případné námitky mohly být zamítnuty jako bezdůvodné.
Zadavatelům poskytujeme veškerý právní servis a konzultace k problematice zadávání veřejných zakázek. Společnost zabezpečuje zpětnou kontrolu probíhajících, resp. již realizovaných zadání veřejných zakázek. Na základě podrobné analýzy zadání veřejné zakázky a jejího průběhu společnost vypracuje zprávu ke zjištěnému stavu a navrhne případné změny a opatření.
Otevřené řízení- převzetí zakázky
- zpracování návrhu podmínek soutěže a jejich konzultace se zadavatelem
- zpracování návrhu hodnotících kriterií a jejich konzultace se zadavatelem
- zajištění zveřejnění podmínek soutěže jménem zadavatele na centrální adrese
- organizační zabezpečení informační schůzky a prohlídky místa plnění včetně účasti zaměstnance poskytovatele
- sestavení pokynů pro zpracování nabídky
- rozmnožení zadávací dokumentace v potřebném počtu
- předání zadávací dokumentace zájemcům o veřejnou zakázku, včetně zpracování předávacích protokolů a vystavení daňových dokladů za reprodukci zadávací dokumentace
- vypracování jednacího řádu komise pro otevírání obálek s nabídkami
- organizační zajištění vlastního aktu otevírání obálek s nabídkami jednotlivých uchazečů, včetně řízení komise pro otevírání obálek zaměstnancem poskytovatele
- sepsání protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně všech náležitostí a příloh
- vypracování jednacího řádu komise pro posouzení a hodnocení nabídek
- vypracování a zajištění jmenovacích dekretů a čestných prohlášení pro členy a náhradníky komise pro posouzení a hodnocení nabídek včetně zajištění jejich převzetí
- ověření splnění kvalifikačních předpokladů a dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky
- organizační zajištění průběhu posouzení a hodnocení nabídek
- řízení jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek a účast na něm
- zpracování zápisu z jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek
- zpracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek, zpracování tabulky výsledného pořadí
- zpracování rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky
- zpracování oznámení o výběru nejvhodnější nabídky
- zajištění uvolnění jistoty uchazečům, kteří se umístili na čtvrtém a dalším místě, po podpisu smlouvy
- zajištění uvolnění jistoty zbývajících uchazečů, včetně průvodních dopisů bankovnímu ústavu a uchazeči
- zpracování evidenčního listu veřejné zakázky
- zajištění zveřejnění výsledku obchodní veřejné soutěže na centrální adrese
- sumarizaci, uspořádání a předání veškeré dokumentace o zadání veřejné zakázky zadavateli
- zpracování návrhu textu výzvy a jeho konzultace se zadavatelem
- zpracování návrhu hodnotících kriterií a jejich konzultace se zadavatelem
- vypracování definitivního znění textu výzvy a hodnotících kritérií
- zveřejnění formou rozeslání textu výzvy jménem zadavatele vybraným zájemcům
- zveřejnění textu výzvy jménem zadavatele na centrální adrese
- rozmnožení zadávací dokumentace v potřebném počtu
- předání zadávací dokumentace zájemcům o veřejnou zakázku, včetně zpracování předávacího protokolu a daňových dokladů
- organizační zabezpečení přijímání obálek
- organizační zajištění vlastního aktu otevírání obálek s nabídkami jednotlivých uchazečů
- sepsání protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně příloh
- ověření splnění kvalifikačních předpokladů a splnění dalších požadavků zadavatele
- účast na jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek a jeho řízení
- zpracování záznamu (zápisu) o posouzení a hodnocení nabídek a dalších souvisejících zápisů
- zpracování rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky
- zpracování oznámení o výběru nejvhodnější nabídky
- organizační zajištění uvolnění jistoty uchazečů, jejichž nabídky se umístily na čtvrtém a dalším místě, včetn oznámení uchazečům, popř. bankovní ústavu
- zajištění uvolnění jistoty zbývajících uchazečů, včetně průvodních dopisů bankovnímu ústavu a uchazeči
- zpracování evidenčního listu veřejné zakázky
- sumarizaci, uspořádání a předání veškeré dokumentace o zadání veřejné zakázky zadavateli
Zjednodušené podlimitní řízení
Zadavatel může zvolit mezi využitím komplexních služeb nabízených společností APC Consulting, nebo může pověřit naši společnost pouze vybranými činnostmi v průběhu zadávacího procesu.
Společnost APC Consulting s.r.o. přebírá veškerou odpovědnost za organizační, právní a odborný průběh soutěže v souladu s platnými ustanoveními zákona. Konečná rozhodnutí v jednotlivých fázích zadávacího procesu však zůstávají plně v kompetenci zadavatele.
V případě zrušení zadání veřejné zakázky či nařízení nového výběru Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže z důvodu pochybení v organizačním zajištění zadání veřejné zakázky provede naše společnost tyto úkony vždy na své vlastní náklady. V případě udělení majetkové sankce Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže nebo jiným dozorujícím orgánem z důvodů pochybení na straně naší společnosti bude sankce přičtena v plném rozsahu k tíži společnosti.
Tyto základní principy odpovědnosti jsou zakotveny ve smluvním vztahu mezi zadavatelem veřejné zakázky a společností APC Consulting s.r.o.